Thursday, October 1, 2009

Tak sempat nak update


Assalamualaikum.w.b.t

Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir&Batin saya ucapkan kepada sahabat dan sahabiah semua,sempena hari yang mulia ni saya memohon kemaafan dari hujung kupiah hingga ke hujung kasut jika selama ini ada terguris perasaan tidak kira secara lahiriah ataupun batiniah sepanjang persahabatan kita dalam MENCARI ERTI HIDUP ni.

Sekali lagi saya nak mintak maaf kerana sudah lama tidak meng”update” blog sy ni,nak kata sibuk xlah sangat tapi buat2 sibuk la…hehehe…Bukan ape sekarang duk sibuk nak buat urusan kuliah plak,kuliah pun dah x lama nk bukak ni.Biasa la urusan kat mesir ni bukan senang,kena banyak bersabar ngan orang arab ni..

Hari sabtu ni plak kena naik Cairo,kena jadik AJK tuk adik-adik yang baru ni.InsyaALLAH penerbangan pertama akan tiba ke tanah Mesir ni pada 6-10-2009.Semoga semua selamat sampai ke bumi anbia ni dengan penuh semangat,biasa la adik-adik baru semangat dia lain skit..

Semoga urusan adik-adik nanti berjalan dengan lancar dengan izin-NYA.Akhir sekali AHLAN WASAHLAN kepada semua adik-adik yang akan datan nanti dan di minta dapat bersabar dengan urusan yang terpaksa dihadapi nanti yer.Kita jumpa di Airport k,salammmmmmmmm……

P/S:Sahabt-sahabat semua selamat menempuh kehidupan di Ardul Kinanah ni dengan penuh kesabaran..;-)

0 comments:

Post a Comment

 

Erti Sebuah Perjuangan... Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template